maandag 27 oktober 2008

Bakkerijmuseum Hattem

Soms kun je foto's maken uit pure frustratie. Zie hierboven het resultaat; iso 400 en verder niet bij nagedacht!!
Met familie gingen wij naar het Nederlands Bakkerijmuseum in Hattem. Overigens een geweldig museum, waar alle neefjes en nichtjes onder vakkundige begeleiding van een bakker heerlijke speculaas hebben gebakken. Het was echter absoluut onmogelijk om in dat fantastische museum foto's te maken zonder statief of flitser. En ik houd niet van flitsen. Natuurlijk doe je dat om een aantal leuke herinneringen te hebben (en dat is voor de neefjes en nichtjes absoluut wel gelukt hoor) , maar op een gegeven moment heb ik gewoon tijdens het koffie drinken zonder flitser de camera op de etalage gericht en naar buiten toe gefotografeerd. Achteraf vind ik het toch nog een aardige impressie van een leuke dag.

Voor wie meer wil weten over dit museum kan op hun website kijken:
http://www.bakkerijmuseum.nl/

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt een rondje Gelderland gedaan...
Wel de moeite waard toch?
Hattem is zeker leuk. Ook in het museum van Anton Pieck geweest?
Nou, de foto is knap gelukt. Ziet er bovendien lekker uit!

ysabel zei

ik ken de frustratie. Foto's maken op plekken waar ik niet voor uitgerust ben (zowel materiaal als kennis en ervaring) zorgen soms voor mateloze frustraties. Je hebt toch een leuke foto gemaakt hoor Caro... Ik ben blij dat jij je soms ook zo voelt. Ben ik niet alleen...

Carola Rummens zei

@Rene Helaas het Anton Pieck museum niet gedaan. Het bakkerijmuseum was wel leuker voor de kinderen denk ik. Ik ben vroeger in mijn jonge jaren al eens in het Anton Pieck museum geweest dus ik vond het niet zo erg dat het dit keer niet door ging. Toch had ik het graag nog eens bezocht.

Martine zei

Zeker en vast een geslaagd beeld! En lekker beeld zelfs!

Xray Pictures zei

Een heel mooie beeldopbouw.

Eilandstaete Arnhem zei

Aparte serie.
Berkenhof