dinsdag 29 januari 2008

Spekjes

Na de nogal kleurloze foto's van het vorige bericht vond ik dat ik er wel wat kleur tegenover moest zetten. Wat heeft er nog meer kleur dan snoep? Onze kindertjes moeten immers verleid worden met de kleur en geur van al dat lekkers. Nou ja kindertjes... Ik houd dus helemaal niet van koek en snoep, maar zet mij spekjes voor en je hebt mijn zwakke punt ontdekt. Psychologen zullen er vast een jeugdtrauma in herkennen, maar ik heb er vandaag mijn voordeel mee gedaan en de spekjes gefotografeerd in de studio. Daarna natuurlijk opgegeten dat snap je.
Het is een leuk beeld geworden, maar wie goed kijkt heeft zo zijn twijfels. Hoe blijft dit allemaal zo mooi schuin staan? Ik zal het verklappen ==> met cocktailprikkers. Ze waren nog zichtbaar ook. Wat een geluk dat we tegenwoordig photoshop hebben. Daar zit een kloonstempel in... en weg zijn de cocktailprikkers!!!

3 opmerkingen:

Martine zei

Goed bekeken van die coctailprikkers. Mij kan je ook veleiden met spekjes, trouwens alles wat zoet is..., maar liefstde roze-witte spekjes. Hmmm!
Laat de psychologen er maar van maken wat ze willen. Ik trek het me niet aaan!

Koen zei

Ik heb zitten zoeken en zoeken en zoeken naar het kleinste spoor van de verdwenen coctailprikkers, maar niets gevonden :-) Mij kan je verleiden met alle vormen van snoep en chocolade...
Knap beeld !!

Unknown zei

Lekker foto, letterlijk en figuurlijk. Dit kan me echt bekoren.
http://xray.skynetblogs.be