zaterdag 5 januari 2008

"The making of"

Dit is al een wat oudere foto, gemaakt in Thorn toen we met de fotoclub op stap waren. Zie ook op deze weblog:
http://carophoto.blogspot.com/2007/04/beeldje.html
Waarom ik deze foto ook wil laten zien is, omdat het maken van een foto altijd twee kanten heeft en je meestal enkel het eindresultaat kunt bekijken. Maar hoe een fotograaf zich soms in bochten moet wringen om een beeldengroep toch een beetje origineel op de foto te krijgen is meestal niet zichtbaar. Deze keer kun je echter voor meer details (vanaf zaterdag 5 januari) eens een kijkje nemen bij de mooie website van M-Art:
http://m-art.skynetblogs.be/ Kijk dan bij 5 januari 2008

4 opmerkingen:

Koen zei

Ha! Wel grappig die wisselactie tussen jouw blog en die van Martine! Zo leren we trouwens weer eens een andere ( en leuke!) blog kennen. Groetjes,

Carola Rummens zei

Ja dat was een ideetje van Martine.Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken. Jouw blog had ik via Martine al ontdekt en ik vind hem heel mooi en kom zeker af en toe langs.

pieterbie zei

Het hoort er bij natuurlijk, niks dan bewondering voor jouw motivatie. Ik vind deze foto trouwens heel geslaagd. Je hebt de perfecte hoek gevonden om de schaduwen mooi vast te leggen en het lichtinval op een kunstzinnige manier te vatten.

Unknown zei

Je bocht- en wringwerk om deze plaat te maken was alvast de moeite waard. Een prachtig origineel standpunt.