maandag 4 mei 2009

Beweging

Door verbouwingswerken hier thuis ben ik al een paar dagen niet met de camera weg geweest en zal het ook nog wel een paar dagen duren voor ik die kans weer krijg. Dus hier een foto uit de oude doos van twee weken geleden, toen ik met Martine op stap ben geweest naar het Hallerbos.
Op de fotoclub waar wij lid van zijn is nu een werkgroep die zich bezig houdt met lange sluitertijden en daar doe ik ook aan mee. Tijd voor een klein experimentje vonden wij. Deze foto is genomen met een sluitertijd van 3 seconden en dan licht ingezoomd. Het gaf bij ons beiden grappige effecten.
Voor meer traditionele foto's van het Hallerbos kun je kijken in de diapresentatie hier op mijn blog.

13 opmerkingen:

Susanne Stoop zei

Een heel mooi effect! Het inzoomen is goed gedoceerd en dat is niet eenvoudig. Voor je het weet is de beweging overdreven. Knap werk dus.

An zei

Heel goed gelukt, mooie foto!
Grappig, hier zijn ook werken aan de gang. Eigenlijk niet grappig want deze morgen is gebleken dat er iets is misgelopen en dat herstellen zou wel eens meer werk kunnen zijn dan wat oorspronkelijk gedaan moest worden.
Je vroeg of de dochters een blog hadden ivm met hun reisfoto's. Jammer genoeg niet, ze hebben er geen tijd voor.

Martine zei

Een probeersel dat goed gelukt is. Ik ga voortaan vaker zulke dingen doen.

Mijnnikonenik zei

Goed gelukt! Prachtig effect.

klaproos zei

ohhhh ja caro wat mooi,
ik ben er vorig jaar geweest en heb mijn ogen uitgekeken en dit jaar zou ik ook gaan maar daar kwam een kink in de kabel:-)

dus wie weet kan ik volgend jaar op mijn gemakkie zonder zorgen daar rondlopen:-)

dank je wel voor deze mooie inkijk in het sprookjesbos pur sang
groetjes
klaproos

Erwin Acke zei

Je hebt het beoogde effect zeer goed uitgevoerd en gedoseerd. Ook de contrasten en de belichting zijn super. Heel goed geslaagd en heel mooi!

ysabje zei

tof effectje! ik zou er zelf niet opgekomen zijn. Moet ik precies ook eens proberen...

Anoniem zei

Zeer geslaagde oefening Caro!

karim zei

goed gelukt, ziet er makkelijker uit dan het is

Anoniem zei

gewoonweg prachtig gedaan!
mooi effect op ook mooie foto ..

Jean du Bois zei

Prachtig in beeld gebracht, doordat de helderheid in takt is gebleven.

Stijndc zei

Waw, tof effect. Lijkt wel of ik beetje teveel sangria opheb ofzo.. :)

Anoniem zei

Leuke foto. Het is alsof er een UFO gaat landen tussen de boshyacinten. Dat mag wel niet (Ufo's moeten de Ufo-parking gebruiken), maar kom...