maandag 11 mei 2009

Orchideeën

Afgelopen zaterdag ben ik voor een familiefeest naar de orchideeënhoeve in Luttelgeest (Nederland) geweest. Een prachtige locatie voor een feest en voor een fotograaf. Jammer dat ik maar anderhalf uur vrij had om zelf op stap in de tropische tuinen. Je kan daar dus echt een hele dag je vermaken in de thematuinen en de vlindertuin. Neem ook een statief mee. Die was ik dus vergeten omdat ik die ochtend echt niet helemaal wakker was. Heel vroeg opstaan is niet mijn beste eigenschap. Ik heb echt een paar keer spijt gehad dat ik die niet mee had, vooral als je macro opnames wilt maken.


Wie meer wil weten kan op de website van de Orchideeënhoeve kijken. In de volgende blogjes komen nog varens en vlinders.

4 opmerkingen:

Martine zei

Orchideeën zijn prachtige bloemen. Echte verleidsters.

LAMP (hobbyfotograaf) zei

Schitterend idee Caro, dit lijkt mij echt de moeite waard.Prachtige foto's van die verleidersters... En wat Martine zegt daar ben ik het ook met eens.
Als het mag misschien ook via deze weg een advies vragen ? Ik wil een statief aankopen, ik heb een ouwe Velbon maar omdat ik steeds meer de noodzaak inzie, ga ik dus op zoek naar een goed statief. Dus wie zijn ervaringen en of tips wil meedelen... alvast mijn dank.

lamp

P-TER zei

Zelfs zonder statief zijn deze mooi gelukt!
Goeie tip!
Gr.
P-TER

Anoniem zei

waw...
enig prachtige "prachtige natuur"-beelden,
en dat zonder statief?
én nog eens voor een mooie DOF gezorgd!