maandag 18 augustus 2008

Peecee

Twee jaar geleden heb ik een hardware cursus gedaan. Een lege systeemkast moest ik samen met een klasgenoot in een half jaar opbouwen tot een werkende computer. Het theorie examen was ook niet mis en voor oefening sloopte ik een pc van een vriendin van mij. Het moederbord heeft nog maanden op mijn buro gestaan als herinnering, tot ik hem wegsmeet en er tijden lang spijt van had. Toen ik een paar weken geleden iemand een systeemkast weg zag gooien op het containerpark heb ik hem ingeladen in mijn auto en samen met mijn zoontje weer eens heerlijk gesloopt. Toch was het niet makkelijk mooie foto's van het moederbord te maken, een van de leukste onderdelen. In de diavoorstelling zie je een paar pogingen van mij. Allemaal macro opnames.
De vorige foto was trouwens het metalen rooster onder de koelventilator.

3 opmerkingen:

René Wouters zei

Ofschoon ik een technische achtergrond heb, is het slopen...laat staan een computer bouwen nooit in me opgekomen. Vind ik eigenlijk wel erg knap van jou!
En dan nog een mooie van het moederbord: goed gedaan!

Martine zei

Ik heb anders ook nog wat staan om te slopen. Goed idee om er abstracte beelden van te maken.

Erwin Acke zei

Het vierkante formaat is bij deze macro's zeker een pluspunt!