maandag 30 maart 2009

Iemand nog een stoeltje nodig?

Gisteren waren we aan het wandelen bij de vijvers van het Zoet Water in Heverlee toen ik bijna aan dit vreemde tafereeltje voorbij liep. Soms is even achterom kijken dus de aanleiding voor een leuke foto. Toch was het een heel drukke foto door al de bomen. Dat nam de aandacht weg van die prachtige stoel zonder zitting. Daarom heb ik de foto in zwart-wit gezet en de stoel weer zijn originele kleur gegeven. Nu heeft het iets surrealistisch vind ik.

8 opmerkingen:

Martine zei

Misschien was het een "kustwerk"? Een soort Beaufort, maar dan aan het Zoet water.
Ik ben er vandaag ook geweest, geprobeerd om eenden en ganzen te kieken. Dat viel niet mee. Ze waren nogal cameraschuw, ofwel te beweeglijk.

Carola Rummens zei

@Martine Ha ha, dat komt omdat ik ze gisteren ook al met de camera geplaagd heb.
En die stoel was beslist geen kunstwerk maar een eenzaam afgedankt exemplaartje. Ben je hem niet tegen gekomen. Stond daar half op de stoep bij de ganzen.

Anoniem zei

Hoe attent om daar een stoeltje te zetten? En dan nog eentje in kleur!

Anoniem zei

Je hebt dat goed opgelost Caro, het is een mooie foto geworden. Ik doe dat ook wel eens, het onderwerp er laten uitspringen in een zwart-wit foto, leve photoshop!

An zei

Mooi gedaan! Ik vind dit soort bewerkingen altijd leuk om te doen.

ysabje zei

een zeer goede keuze! je moet er zuinig mee omspringen, met dat soort 'effectjes', maar af en toe past het en je hebt een slimme keuze gemaakt en de juiste beslissing!

Martine zei

Het stoeltje is weg hoor! Heeft zeker al een nieuw baasje gevonden.

maaike zei

Ik dacht eerst aan een toilet in een bos :-D. Wel leuk dat je ze een kleurtje hebt gegeven. Wellicht heeft het nieuwe baasje hem voor de kachel bewaard...