Posts tonen met het label Centraal station Antwerpen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Centraal station Antwerpen. Alle posts tonen

zondag 28 februari 2010

Station Antwerpen Centraal (2)

Het centraal station in Antwerpen heeft ook heel mysterieuze plekjes. Had ik een model mee gehad dan was dit een super plekje om te fotograferen denk ik. Vooral de verschillende kleuren licht vond ik fascinerend en komen op de foto gek genoeg eigenlijk nog meer naar voren dan in het echt. Ik was er dan ook bijna aan voorbij gelopen.
In de diapresentatie zijn nog meer foto's van die dag in het centraal station in Antwerpen te zien.

zondag 21 februari 2010

Station Antwerpen Centraal (1)

Mijn dochter Samantha studeert interieurarchtictuur en heeft soms erg leuke opdrachten. Zo moest ze het station Antwerpen bekijken wat architectuur betreft en ook de combinatie tussen de oude en de nieuwe architectuur. Niet eenvoudig om de combinatie op de foto te krijgen, maar hier is tussen al de nieuwe glamour toch de oude grandeur te zien op de achtergrond.
Deze nieuwe ingang van het station had ik nooit echt goed bekeken en ik heb er dus zelf ook wel van genoten. Vooral ook van de lichtspelingen die zich toch heel even spontaan voordeden toen de zon een poging deed om door te breken.
Voor het eerst ook mijn nieuwe camara gebruikt en ik moet zeggen dat ie erg fijn werkt. In donkere gedeelten van het station met gemak iso 2000 gebruikt uit de hand en zonder ruis. Heerlijk!!