woensdag 19 mei 2010

'Living in America' (slot)

Negentien dagen heb ik geprobeerd om Amerika anders in beeld te brengen. Tot slot een foto genomen met mijn Holga. Een eenzaam stoeltje op een strand kijkt uit over zee. Een mooi beeld vond ik. Haast een soort terugblik ..........
Het was goed om een keer een doel te hebben bij het fotograferen. Het was wel een opgaaf om 19 dagen achter elkaar een verhaal te hebben hier op mijn blog, maar de klus is geklaard en we houden nu dus even een paar daagjes pauze!!

14 opmerkingen:

Karina B zei

Heel mooi, dit holgaplaatje

Koen zei

't Was absoluut een sterke en originele reeks met verrassende beelden en verhalen!

nmr(ronald) zei

Boeiende fotoreeks,Caro.

Catrysse zei

Mooie reeks geworden Caro, net of ik er zelf geweest ben

NIEUWSGARING zei

Caro mooie reeks en leerrijk, en zoals velen al zegden Amerika is een vat vol tegenstellingen... ik heb genoten van uw fotoreeks;
Groet
Lamp

Susanne Stoop zei

Mooie afsluiter van een boeiende serie.

images that matter zei

ben net even op reis gegaan door Amerika ;-).
Mooie reis heb je gemaakt, me dunkt!
Heel mooie 19beelden ook - leuk idee om dat te doen!

Martine zei

Dit is een TOP-foto! Deze moet niet onderdoen voor beelden van grote fotografen!

AmaZony zei

T was heerlijk om je op deze reis via blog en foto's te volgen, je hebt er n prachtige reportage van gemaakt ! Die pauze nu heb je dubbel en dik verdiend ! Fijn pinksterweekend,

Kris zei

Een superverhaal met superfoto's vanuit een supermooi continent.
Deze foto heeft honger naar meer, geloof me.

Anoniem zei

Mooie reis, mooie foto's.

Ik stuur je nu een langer bericht via email.

Groetjes uit Wellington (NZ).

Bea en Jean-Paul.

karim zei

heel mooi, deze foto en het hele verhaal
proficiat !

Anoniem zei

heerlijke droomprent!
waardige afsluiter van
jou american story...

Mijnnikonenik zei

De foto komt recht uit een amerikaanse film uit de jaren 60. Schitterend.