zaterdag 27 juni 2009

Waterschei (2)

Waterschei is echt een hele mooi historisch monument waar je de gelegenheid krijgt om vrij te fotograferen. Toch is het allemaal nogal clean, om het zo maar te noemen. Dat maakte het voor mij een beetje moeilijk om erin te komen met mijn fotografie. Ik had het gevoel dat ik een soort van historisch verslag maakte en dat dat al vele malen voor mij hier ook was gedaan. Niet te min een hele leuke ervaring en lang niet makkelijk. Dus toch weer bijgeleerd.

Het is ook echt een omgeving waar zwart-wit het erg goed doet.


4 opmerkingen:

Susanne Stoop zei

Met de zwart-wit foto doorbreek je de cleane sfeer van deze verlaten mijn - je geeft dat goed weer op je andere foto's! - en laat iets zien van de desolaatheid die je op locaties als deze verwacht.
De kleurenfoto's zijn toch wel knappe registraties.

Wens je een prettige vakantie!

Anoniem zei

Mooie foto! Ik ben zelf een fan van zwart/wit foto's :-)

Martine zei

De sfeer die er heerst heb je toch goed weergegeven. Ik vond het leuk om met het licht en de compositites te spelen.

Mijnnikonenik zei

De bovenste foto vind ik TOP.