donderdag 11 december 2008

Panorama

Op 31 januari 2009 zal er weer een fototentoonstelling worden georganiseerd door onze Fotogroep Park Heverlea in Leuven. Er zullen vele beelden worden tentoongesteld van verschillende fotografen. Ook zullen er digitale beelden worden getoond. Onderdeel daarvan is een reeks panorama's. Ik heb er een aantal ingeleverd en weet nog niet welke uitgekozen zal gaan worden om te worden geprojecteerd, maar deze zat erbij. Het is geen meervoudige opname, maar gewoon een foto bijgesneden in de verhouding 1:3
Zodra er meer informatie is rond de tentoonstelling zal ik het hier zeker nog een keer vermelden.

5 opmerkingen:

Martine zei

Ik hoop echt dat deze bij de selectie is! 't Is een mooie!

Koen zei

Een hele mooie pano!
Ik ga er alles aan doen om die tentoonstelling te zien!

Anoniem zei

inderdaad een heel mooie, ik zal me zeker proberen vrij maken om te komen kijken...

Anoniem zei

Mooie panorama! Veel succes met de tentoonstelling.

Anoniem zei

Prachtige panorama foto !
Succes met de tentoonstelling !
Gr.
P-TER