dinsdag 28 juli 2009

Scott Kelby Photowalk

De Scott Kelby Photowalk werd 18 juli in heel veel grote steden (ongeveer 900) in de wereld georganiseerd. Per stad waren er 50 deelnemers toegestaan. Ik heb meegedaan aan de Photowalk in Brussel. Het was een heel geslaagde dag waarop ik weer heel veel nieuwe mensen heb leren kennen en dat was heel plezierig.


Daarnaast natuurlijk een wandeling gemaakt langs voor mij onbekende plekjes in Brussel. Al met al een heel geslaagde dag die ook nog eens de aandacht kreeg van een filmploeg van omroep Brussel (zie bovenste foto).

9 opmerkingen:

Anoniem zei

weer gemist ...
wist ervan, maar zat in Frankrijk...
1 & 3 zijn erg toffe straat-shots!!

Martine zei

ook gemist.
Wist er niet van, maar zat die dag toch op de trein naar Frankrijk.

Stijndc zei

is dat iets jaarlijks? Ik ken het niet echt, maar lijkt me inderdaad wel zeer leuk.

Jean du Bois zei

Ik was helaas niet op de hoogte, jammer misschien een volgende keer beter.

LAMP (hobbyfotograaf) zei

het is een beetje alsof de "jacht" geopend wordt... de bomenrij vind ik prachtig.

mvg
Lamp

Mike zei

Leuk dat je er was, en als we volgend jaar allemaal wat meer reclame maken kunnen we er misschien 2 doen... Ik heb al ideeën voor een compleet nieuw gezicht op Bxl.

Mijnnikonenik zei

hé gemist, ken dit evenement niet.
Toffe foto's!!!

Erwin Acke zei

Leuk dat je deelgenomen hebt! Ken het gebeuren. Wil daar bij een volgende gelegenheid zeker eens aan deelnemen.

didiermaurice zei

Dag Caro,
Af en toe piep ik eens in jouw blog. Soms vind ik daar interessante foto's. Zoals 'Scott Kelby Photowalk'- de blauwebroekenfoto of je reeks in die vervallen huisjes - daar vind ik het spijtig dat ze niet groter op het scherm verschijnen... maar dat is eigenlijk niet erg. Ik ben er zeker van dat ze hun weg wel zullen vinden.
Bedankt en gegroet
d.