dinsdag 7 juli 2009

Busloods in as (2)

Vorig jaar hebben tot nu toe onbekenden een busloods en drie bussen buiten de loods in brand gezet. Voor de eigenaar een flinke strop. Voor mij een uitdaging natuurlijk. Ik ben er niet geheel schoon bij gebleven toen ik deze loods en bussen binnen ging. Maar ook dat is onderdeel van de fun natuurlijk!!

Tussen al het vuil zijn de overgebleven details natuurlijk het leukst om te fotograferen. Een statief was wel echt nodig maar was moeilijk te plaatsen in al die zachte as. Het zakte nogal eens weg op de verkeerde momenten. Daarom maar de draadontspanner gebruikt zodat ik niet aan de camera hoefde te komen en het indrukken van de ontspanknop een verzakking zou veroorzaken.

8 opmerkingen:

Susanne Stoop zei

Je laat een mooie reportage zien van deze afgebrande garage. Vooral de tweede foto vind ik prachtig.

Kris zei

Een speeltuin voor de urban fotofreaks. Wat had ik er maar al te graag bij geweest.

Harry de Rooij zei

spannende reportage. Urban fotografie is altijd spannend denk ik, want het zal toch niet zo zijn dat ze jan en alleman daar binnen laten?

Martine zei

Foto's van een brand hebben voor mij iets beklemmends triestig. Vuur is allesvernietigend en je kan er vaak niets of weinig tegen beginnen. Het levert jou unieke foto's op.

maaike zei

Amaai, deze heeft inderdaad betere tijden gekend...

images that matter zei

Hoi Caro
Ook eindelijk nog eens hier geraakt... vakantie en druk, inderdaad - al is de vakantie hier nog niet begonnen :-)).
Heel mooie plaatjes van de busloods - triest, ook wel, maar ik kan me inbeelden dat die plaats heel mooie foto's kan opleveren...
Fijne vakantie!

ysabje zei

ik had ook wel foto's van jou willen zien, na de shoot! mooi werk weer!

fotogeniek Belgie (Koen) zei

Ik heb deze reeksen al een paar keer bekeken. Erg mooi, maar de laatste van deze reeks (met het stuurwiel) zal me nog het langst bij blijven