donderdag 12 mei 2011

Sportief Rotselaar (1)

In 1966 werden in Rotselaar de terreinen van de Voetbalclub Rotselaar geopend. Deze week werden diezelfde terreinen afgebroken. VC Rotselaar was in de jaren '90 omgedoopt in Sportief Rotselaar. De club waar twee van mijn kinderen al 10 jaar lid van zijn.
Drie dagen lang heb ik de afbraak op de voet gevolgd met mijn camera. Leuk al de contacten die je krijgt daardoor met de werklieden en bouwondernemers. Emotioneel omdat ik in de vervallen douches nog de jongens elkaar zie plagen met een waterstraal. Een film die alleen nog in de herinneringen zich af en toe zal afspelen.
De komende tijd zal ik wat reeksjes hier gaan plaatsen over deze drie dagen en de vergane glorie van de terreinen van Sportief Rotselaar.

1 opmerking:

hermanvl zei

Mmm.... levendige fantasie daar in de kleedkamer... En die waterstraal was gemiddeld 15 graden warmer dan het water dat uit de douches kwam.