vrijdag 23 oktober 2009

Water

Al wandelend langs de kust van Noord Frankrijk kijk je naar de zee en het strand en denkt, "wat is hier nu nog aan een origineel beeld te maken". Alles lijkt al ooit gedaan en kom dan maar eens met een nieuwe kijk op water, zand, steentjes etc. Ik heb af en toe zelfs op mijn buik in het natte zand gelegen :) Maar deze twee foto's ben ik dan toch wel tevreden over. De bovenste heeft ondanks dat het geen zonnige dag was toch voldoende contrast mee gekregen, doordat ik hem eigenlijk bijna in tegenlicht gemaakt heb. Bij de onderste was het gewoon heel veel foto's maken en wachten tot de zee net dat patroon van lijntjes maakte dat een aangenaam beeld opleverde. Pret hebben we dus wel gehad!!


4 opmerkingen:

Martine zei

Van die dag zit er nog altijd zand in mijn statief....

Carola Rummens zei

@ Martine ha ha bij mij ook, hopeloos dat zand en niet te vergeten dat zout!!

maaike zei

Prachtig hoor. Oh, wat is het toch heerlijk om aan de zee te zijn. En je zou er eeuwig foto's van kunnen maken.

Susanne Stoop zei

Het is heerlijk om foto's als deze te maken, maar makkelijk is het niet om de beweging te bevriezen. Vind deze twee foto's heel geslaagd.