zondag 26 februari 2012

Interieur gynocologische praktijk

Een nieuwe praktijkruimte vraagt aanpassing van de foto's op de website en die mocht ik maken. Voor mij de eerste keer dat ik een interieur moest fotograferen en nog wel een die echt fantastisch was ingericht door de interieurarchitecte.
Foto hierboven is de prachtige inkom, met een doorzicht naar achter. Hiervoor heb ik een los flitslicht laten bijschijnen in de achterste ruimtes om zo daar wat meer licht te krijgen.

Hierboven de wachtkamer en onder de muur met geboortekaartjes. Ook daar heb ik weer geprobeerd ruimte in de foto's te krijgen, door de diepte te zoeken. Ik heb wel een 20 mm lens moeten lenen voor deze opdracht en dat was heel noodzakelijk. Met die kennis heb ik deze week een nieuwe lens gekocht met maar liefst 14 mm groothoek en f 2.8 Maar daarover meer in een volgend blogje!!

3 opmerkingen:

Martine zei

goed gedaan!

Robbie Veldwijk zei

Prima serie, mooi interieur is het zeker, strak!

Erwin Acke zei

Goed verzorgd werk, technisch ok.
Wat mijn aandacht trekt:
- het groene, ronde tapijtje vormt een evenwicht tegenover de het sfeerbeeld op de muur of, wordt de foto nog strakker als het daar niet zou liggen?
- middenste foto: de twee donkere stoelen worden nogal 'opgeslorpt' door de donkere zitbank er achter. Iets meer op de voorgrond zouden ze het beeld wat meer vullen, alles zit nu in één hoekje gedrumd.
(Neem mij deze muggenzifterij niet kwalijk!).