donderdag 21 oktober 2010

GPS nodig ?

Ik moest er weer es even in komen. Te lang niet in de studio geweest. Dus dacht het mij maar gelijk een beetje moeilijk te maken. Mijn oude computertje gesloopt en niet eerder naar het containerpark dan dat ik nog wat herinneringen 'forever' heb!! Mijn extensiontubes moesten er natuurlijk weer aan te pas komen. Ben daar toch heel tevreden over en zeker als je op statief kan werken met goede lichtomstandigeheden. Minpuntje was dat ik nieuwe contactlenzen in had die nog niet helemaal deden wat ze moeten doen. Gezien mijn slecht zicht is het toch redelijk scherp nog allemaal :)

4 opmerkingen:

Harry de Rooij zei

ritmische beelden. Ik was nog dichterbij gegaan, als dat kan.

nmr zei

Met of zonder contactlenzen,je foto 's zijn altijd scherp.:-))

Groetjes
Ronald

images that matter zei

O, leuk!
Doet me nog meer zin krijgen in extension tubes ;-) !

AmaZony zei

amai niet scherp ? wat moet dat dan zijn wanneer je je contactlenzen wel gewend bent ?
Mooi gedaan !
Groetje, AmaZony