donderdag 21 januari 2010

Auto en moto salon Brussel 2010

Gisteren een dagje auto en motosalon in Brussel gedaan. Geweldig druk en achteraf geweldig moe. Maar fotografisch was het toch een heel leuke oefening om van al die auto's, motoren en zelfs vliegtuigjes nog wat creatiefs op mijn sensor te krijgen. Toch ben ik over een aantal foto's wel tevreden. Deze vind ik wel een van de leukste zelf. Maar wie een klein reeksje wil zien kan in de diapresentatie hiernaast kijken. Bij het aanklikken ga je naar Picasa en kun je ze in diapresentatie bekijken. Verder heb ik mij toch laten verleiden tot de aanschaf van iets moois..... Nee geen auto maar wel een vluchtje in een Deltavlieger. Nadat de piloot mij verzekerde dat mijn camera meemocht de lucht in en ik mocht vliegen als de lente het landschap wat vriendelijker kleurt, was het ticket verkocht.

9 opmerkingen:

Koen zei

Leuke foto!
Maar ik natuurlijk vooral uit naar de resultaten van je vluchtje in de deltavlieger!!! ;-)

Kris zei

Moderne fotografie, Caro.

AmaZony zei

Ben er zelf ook geweest, opt autosalon, is altijd wel n leuke ervaring en die heb je alleszins knap in beeld weten te brengen, zitten echt pareltjes tussen je fotos. Grtz,

An zei

Mooie reeks!
Ik kijk ook al uit naar de foto's vanuit de Deltavlieger!

Mijnnikonenik zei

Knap beeld, heel speciaal en dat op het autosalon. Een goed oog gebruikt.

Anoniem zei

Dankje voor je reactie!

En die weerspiegeling is wondermooi ;)

Rudi zei

Niet makkelijk om op een autosalon originele foto's te maken zonder bezoekers of automissen in beeld.
Ook de andere foto's uit de slideshow zijn interessant om zien. Dit is duidelijk wel jouw ding!

ysabje zei

ik ha dde reeks al gezien en was al behoorlijk onder de indruk. Je hebt een hele mooie keuze gemaakt om op je blog te zetten. een pareltje.

Guido zei

Knap Carola! Ik ben er zelf ook geweest maar had de camera thuis gelaten, ik dacht dat het te druk zou zijn om mooie foto's te maken. Ik heb dus ongelijk gehad en nu dus ook dikke spijt als ik jouw knappe foto's zie!